pondělí 11. února 2013

Dior Nail Enamel & Lipstick


Ahojte kočky,
dneska bych se s vámi chtěla podělit o dojmy z mého dalšího vánočního dárku – rtěnky a laku na nehty v syté, krvavé barvě od Diora. Pro mě je to barva á la femme fatale :)

Nikdy jsem nebyla takový typ, co by někde vyčníval z davu, proto jsem se nijak výrazně neoblíkala, nemalovala a laky na nehty jsem volila zásadně v nude barvách, můj největší extrém byl bílý lak. Nějaké experimentování u mě nepřicházelo v úvahu. Postupem času (asi jak člověk dospívá nebo co) mi došlo, že život není jen o tom, být někde schovaný, a že když se mi to líbí, proč to nenosit? Všechno je to jenom o zvyku a v 50ti se mi na to bude zvykat těžko. Tak jsem vylezla ze své konzervy a při první příležitosti si na ples koupila fialový lak. Později jsem ho nosila běžně, dokonce jsem mu koupila další kamarády.
Teď pomalu přicházím na chuť také výraznějším rtěnkám. Delší dobu jsem doma mluvila o tom, že bych si chtěla pořídit opravdu hezky červenou rtěnku, ale v koutku duše jsem se toho pořád trochu bála… A tak to Ježíšek vzal do svých rukou a mě trochu popostrčil :)

Dior Vernis 999 – Red Royalty
Nádherně sytě červený lak na nehty. Bohatě stačí jedna vrstva, protože krytí (můžu to tak nazvat?) je úplně perfektní. Super je taky velikost štětečku – je širší než u běžných laků, takže při trošce šikovnosti máte nalakováno na jeden zátah.
Zasychá poměrně rychle, výsledný efekt je nádherně lesklý. Co se týče výdrže, tak ta mě trochu zklamala, asi jsem čekala zázrak… Třetí den už se začíná oprýskávat :(
bez blesku

s bleskem

Dior Rouge 999 – Ara Red
Tato rtěnka ve mně vzbuzuje vzpomínky na dětství, má totiž takovou charakteristickou jemnou vůni, pamatuju si, že takhle voněly babiččiny rtěnky (musím se jí zeptat, jestli to byla Diorka). Opět jde o krvavou, sytou barvu, která požírá zažloutlý odstín zubů, navíc s perfektní hydratací! Jsem zvyklá rty před nanesením rtěnky alespoň jemně přejet balzámem, ale myslím si, že v tomto případě to ani není potřeba.
Rtěnka vydrží na rtech dobrých 6 hodin a zvládne dokonce i oběd, i když je fakt, že potom už odstín není tak intenzivní, ale rty zůstanou pořád „oblečené“.
Já ji nosím dvojím způsobem – večer v plné své kráse a ve všední den pusu jen tak lehce poťupkám, čímž dostane krásnou zdravou barvu (ano, ještě pořád mám trochu strach opřít se do toho pořádně a vyrazit ve všední den s rudými rty). 
bez rtěnky
lehce přetřeno, pro všední den
s rtěnkou

Tato Dior dvojka je skvělým doplňkem k jednoduchému večernímu outfitu typu: malé černé (LBD) s černými lodičkami a psaníčkem, k tomu červený pásek a rtěnka s lakem. Ozkoušeno při návštěvě divadla – s úspěchem :)
Cenu vám bohužel neřeknu, jelikož to byl dárek a po cenách dárků se nepídím, ale od čeho máme internet…? ;)
Protože se mnou foťák opět nespolupracuje a skutečnou barvu těchto produktů si nechal pro sebe, přikládám vám obrázek z internetu, který je realističtější :)

zdroj: http://www.sephora.com/rouge-dior-lipcolor-P272656


Jak jste na tom vy a výrazné barvy?
N.

8 komentářů:

  1. Tak obojí se mi velice líbí:-)!!
    To byl někdo šikovný a na Vánoce krasne vybral:-)
    Brala bych to všema deseti:-)!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se taky nemůžu pořád vynadívat, když si lakuju nehty je to pro mě jako svátek :) A ten někdo mě tímto dárkem tak překvapil, až mi pod stromečkem ukápla slza :)

      Vymazat
    2. Tak to ja bych asi nebrecela, rozmazala by se rasenka;-), ale dojetí by bylo!!!
      Ja kosmetiku na Vánoce zásadně nedostávám a protože uz s tím počítám, naděluje si sama;-)

      Lak je opravdu nádherný, opravdu se moc povedl:-)

      Vymazat
    3. Pochvalu Ježíškovi vyřídím :) Já si nechám nadělovat kosmetiku i dál, miluju překvapení tohoto typu, občas jsou ostatní kreativnější než já sama, takže to jedině vítám :)

      Vymazat
    4. No ja bych to taky vitala:-)))!!! Ale proste mi kosmetiku nikdo nenadeluje no:-((

      Hele koukám na ty tvoje nehty ještě a teda rozhodne mi nepřijde, ze by vypadaly špatně...
      Co ti přesně vadi? (Co bys rada změnila?)

      Vymazat
  2. Spíš by byl kratší seznam toho, co mi na nich nevadí :) V posledních letech mám problém s jejich tlošťkou, mám je tenounké jako papír, třepí se mi konečky, na palcích se mi nehty zalomují a na prostředníčku se mi nehty hrozně kroutí a stáčí dovnitř... Jestli máš nějaký nápad, jak aspoň jednu věc z tohoto seznamu změnit, sem s ní, prosím! :)

    OdpovědětVymazat
  3. No z toho co popisujes, tak ta tloušťka by se možná dala ovlivnit stravou a peci, ten zbytek by se tím následně měl taky uzpusobit , ale to záleží no...

    Takze-jak jíš:-)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta strava byla první, co mě napadlo, když jsem se rozhodla to radikálně řešit, jenže jím téměř všechno (kromě vnitřností) a snažím se stravovat celkem zdravě - zelenina, celozrnné výrobky, ryby... takže nevím, kde je chyba:( Ale dneska jsem si koupila dýňový olej, prý má pozitivní vliv na nehty a vlasy, takže další světlo na konci tunelu:))

      Vymazat